Ilyen lehet az új Toyota RAV4
A japánok egyik legfontosabb modelljének új generációja hamarosan hivatalosan is bemutatkozik.
A japánok egyik legfontosabb modelljének új generációja hamarosan hivatalosan is bemutatkozik.
Az elsőgenerációs RAV4 korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
A vadonatúj Toyota Crown Sport PHEV hajtáslánca a zöld rendszámos RAV4-ből lehet ismerős.
Hamarosan megérkezik hazánkba az újgenerációs Swift, amit később a megújult Vitara követ majd, és akadnak olyan Suzukik, melyektől hamarosan véglegesen búcsút kell vennünk.
Elődjénél is meghökkentőbb, kicsit még inkább megosztó designnal támad a második generációs Toyota C-HR, mely most először zöld rendszámos plugin hibrid hajtáslánccal és akár 20 colos kerekekkel is rendelhető. Árban pedig már sajnos a sokkal nagyobb RAV4 nyakán liheg.
Rövidzárlat veszélye miatt kellett elrendelni a szervizelést.
A csereakkumulátorok méretével van gond.
Kipróbáltuk, hogyan muzsikál a szürke hétköznapokban a HR-V és CR-V közé ékelődő teljesen új ZR-V, mely tulajdonképpen nem más, mint az aktuális Civic kicsit megemelt divatterepjáró testvérmodellje.
Megnéztük, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban a Toyota és a Subaru szerelemgyermekének tekinthető két vadonatúj elektromos autó, a bZ4X és a tőle csak minimálisan eltérő Solterra.
A 18 lóerővel izmosabb felfrissített Swace az elődjénél sokkal fürgébben gyorsul, miközben picit javult a fogyasztása.
Új fényszórókkal, modernizált műszerfallal és erősebb hajtáslánccal támad a Toyota Corolla alapokra épülő Suzuki Swace.
Ahol nyáron komp jár a tengeren, ott a svédek a hosszú téli hónapokra normál közutakat alakítanak ki a jégen. Szögesgumis kalandjaink a Toyota RAV4 vadonatúj GR Sport verziójával, mellyel a történelmi látványosságok mellett a Facebook hatalmas szerverparkjához is elautóztunk.